בן גביר: "מנדלבליט תפר תיק לנתניהו, הוא צריך להיות מודח"

המהדורה המרכזית 1 Comment on בן גביר: "מנדלבליט תפר תיק לנתניהו, הוא צריך להיות מודח"

בן גביר התייחס לגל הפיגועים בריאיון עם 'קול ח': "מי שכושל זה קודם כל הפוליטיקאים. אין ספק שגם בשב"כ ובמשטרה צריכים חשבון נפש. מתפלאים שיש פיגוע בשמעון הצדיק, אחרי שבמשך חודשים מתנכלים שם לתושבים היהודים והמשטרה לא מגיבה. זו מדיניות והיא חייבת להשתנות"

בן גביר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית, על משפטו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. "מנדלבליט צריך ללכת הביתה ויפה שעה אחת קודם", אומר בן גביר. "הדברים שמתגלים במשפט נתניהו זה נורא ואיום. הביאו את העד המרכזי והוא מאשר לכולם שלחצו אותו וסחטו אותו. רק על זה צריך לבטל את כתב האישום".

בן גביר הדגיש: "הוא צריך ללכת הביתה בהדחה, לא עם זר פרחים. היום מסתבר שהוא תפר תיק נגד נתניהו. אני משוכנע שכך זה גם במקרה של דרעי".

"איזה עוול עשו לאנשים האלה", מוסיף בן גביר. "אני אומר לך שזו לא פעם ראשונה שזה קורה. אני כעורך דין טיפלתי בלא מעט מקרים שבהם במשטרה ובפרקליטות עשו מעשים שלא יעשו".

עם זאת, הדגיש בן גביר: "אני חייב לצין שאני כן מכיר פרקליטים הגונים. כבר קרה לי כמה פעמים שפרקליטים גילו ראיה מזכה ובאו אלי כשהייתי סנגור, ולא הסתירו את זה למרות שהם יכלו וחזרו בהם מכתב האישום. לא כולם מושחתים".

בהמשך, אמר יו"ר עוצמה יהודית: "פוליטיקאים לא צריכים לפחד מלומר ולפעול למען האמת. מערכת המשפט שלנו צריכה רפורמה רצינית".

ביחס למצב בסקרים, אמר בן גביר: "רואים את זה בסקרים וזה מדהים, מה שהממשלה הזו לא תעשה, זה לא עוזר להם בגרף המנדטים".

הוא נשאל על שיתוף הפעולה עם הנציגות החרדית: "יש ביננו תיאום. בכל מאבק למען תורת ישראל אנחנו הראשונים. בראש חודש האחרון הייתי הח"כ היחיד שהגיע לכותל למחות נגד הרפורמים. אני עובד עכשיו על ביטול ההכרה בגיור הרפורמי לעניין חוק השבות".

בן גביר נשאל מי אחראי לגל הפיגועים וטען: "מי שכושל זה קודם כל הפוליטיקאים. אין ספק שגם בשב"כ ובמשטרה צריכים חשבון נפש. מתפלאים שיש פיגוע בשמעון הצדיק, אחרי שבמשך חודשים מתנכלים שם לתושבים היהודים והמשטרה לא מגיבה. זו מדיניות והיא חייבת להשתנות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא צריך להיות משפטן להבין ממה שאנו קוראים שתפעל תיק לנתניהו רק בכדי להדיח אותו מהשלטון
    וזה אומר דרשני וחייב בדיקה וחקירה!